2012. december 15., szombat

2. A buli

3. A buli

Felvettem a Lenától kapott göncöket, és elindultam hozzájuk. Lena kinnt várt az ajtóban, olyan fejjel, mint amikor észleli az anya, hogy a gyereke felnőtt. Se szó, se beszéd, megöleltük egymást, mint akik 1000 éve nem látták egymást. A cipő ami rajtam volt, egy párduc mintás magassarkú, a ruha pedig egy lilásbarna hosszú újjú miniruha . Ölelkezés közben hozzáfűztem:
-Már értem miért kellett a lábméretem! - és egy-két könny ki is csordul a szemem sarkából. Lena a világ legjobb barátnője. Nem is tudom mi lenne velem nélküle!
-Ugye te is jössz? - kérdeztem ijedten.
-Ki nem hagynám! De nyugi! Nem foglak zavarni titeket!
-Te sosem zavarsz! - mondtam küszködve könnyeimmel.

-No de induljunk Nina! Még a végén elkésünk!
-De nem úgy volt hogy Luis jön?
-Úgy van az! Csak nem ide! A sarokig jön!
-Áhá! Akkor induljunk! -azzal elindultunk. Luis már a saroknál állt. Beugrottunk a tető nélküli luxus kocsiba, és elhajtottunk . Egy  házhoz értünk. Ez sem volt különb a kocsinál. Amikor kiszálltunk Luis nem tudta levenni a szemét a dekoltázsomról. Odasúgom Lenának:
-Talán kicsit mély a kivágása! -erre elnevette magát. Beértünk a házba. Luis, és Lena tépkedtek ide oda, bemutatni ezt, meg azt. Már 10 óra körül lehetett, amikor Lena elhúzott egy kis zugba.
-Lena! Mit csinálsz.
-Semmi... csak azt szerettem volna mondani, hogy vigyázz. Látod azt a fekete zakós nagydarab hapsit?
-Igen. Mi van vele.
-Ha ő hallja, ne mondj olyat, amit nem szeretnél Fanny-nak elmondani. Ő a kísérője. Fanny is itt van. Vigyázz!
-Rendben. Nem vagyok már pisis. -azzal elrohantam, vissza Luis-hoz. Épp egy lassú zene ment. Felkért táncolni. Annyira gyönyörű volt ez az egész. Egy hercegnőmese, amiben én vagyok a szerény, de szép hercegnő, Luis pedig a helyes, és sármos herceg, aki elveszi a hercegnőt.
A tánc alatt megismertük egymást. Egy hirtelen mozdulattal, a keze a derekamról, a fenekemre csúszott. Erre hirtelen elkapta kezét. Elsétált, én pedig viharoztam utána.
-Luis! Várj! Mi a gond?
-Fanny szerint túlságosan nyomulok. Azt mondta , hogy te mondtad neki, hogy utálod, amikor nyomulnak.
-Fanny egy szemétláda! Csak irigy rám, mert ilyen helyes barátom van! Egyálltalán nem zavar! Sőt!
-Akkor most azt akarod mondani, hogy.... Fanny átvert?
-Hát úgy látszik! Gyere! Mennyünk!
-Egyébként nem mondtam még, de irtó jól áll ez a gönc! -majd meglöktem vállát. Lena ekkor hirtelen ideszaladt. Viharosan félrehúzott ( újra).
-Mi az már megint?
-Azthiszem.... aszthiszem hogy...
-Mi az? Bökd már ki!
-Aszthiszem ....... azthiszem hogy én rosszul vagyok.
-Tessék? Mi a baj?!
-Mennyünk haza kérlek!


Ha érdekelnek a szövődmények, olvasd el a következő bejegyzést -> 4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése